98504
Gra planszowa
W koszyku
Neuroshima hex! 3.0 / Michał Oracz ; instrukcja: Michał Oracz, Ignacy Trzewiczak - Knurów : Portal Games, copyright 2021. - 1 pudełko (1 plansza, 35 żetonów armii Molocha, 35 żetonów armii Posterunku, 35 żetonów armii Hegemonii, 35 żetonów armii Borgo, 24 znaczniki Ran, 8 znaczników Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy, 4 liczniki Obrażeń, 4 czyste żetony zapasowe, instrukcja. Zawartość dodatkowa: 55 kart Hexogłówek.) : karton, kolor ; 30x30x8 cm + instrukcja (22 strony : ilustracje ; 28 cm).
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu niezajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę. Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające, z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje.
Status dostępności:
Dział multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Czas gry 30 minut.
W pudełku: 1 plansza, 35 żetonów armii Molocha, 35 żetonów armii Posterunku, 35 żetonów armii Hegemonii, 35 żetonów armii Borgo, 24 znaczniki Ran, 8 znaczników Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy, 4 liczniki Obrażeń, 4 czyste żetony zapasowe, instrukcja. Zawartość dodatkowa: 55 kart Hexogłówek.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
8+, dla 2-4 graczy.
Uwaga dotycząca nagrody
Gra roku 2007 wyróżnienie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej